Fredag 19/2-10 sen kväll

Hej hej!!

Nu har jag fått in bilderna på mamma och pappa i onsdagens inlägg. Jag såg idag att de inte blev inlagda som de skulle häromdan. Bättre sent än aldrig.



Imorse hade det snöat igen och Ögge var ute och skotta medans jag satte på kaffe... Bra uppdelning av arbete va´?
Vi drack kaffe och Ögge åt en bars innan vi åkte till jobbet. Jag började klockan tio, en halvtimma efter Ögge så jag åt frulle då.
Det var ganska mycket att göra på jobbet faktiskt. Det är kul när det är mycket att göra och tiden går ju rätt fort då med.

Vi slutade klockan sju båda två. Det var bra att vi kunde samåka. Louise (Ögges kusinbarn) slutade sju också, så hon åkte med oss till Rejmyre.
Ögge gjorde mat medans jag gick upp och solade en halvtimme. Ni hör ju så himla BRA jag har det!! Det är ju helt otroligt. Jag har aldrig haft det så bra och varit så lycklig som jag är nu.



Här förlovar vi oss på Gran Canaria!!



Å här är vi äntligen förlovade!!



Ögge gjorde sallad och blandade ihop lite matrester så det blev en salig, men god blandning. Vi hade precis ätit närTimmy kom ner och vi kollade lite på hockey. Sverige mot vitryssland och Sverige vann. Det var andra matchen som Sverige vann och det är ju bra.
Anna Haag tog silver i skidor och det var ju inte heller dåligt direkt.

Imorgon ska det visst bli snöoväder. Jag trodde inte det kunde komma mer snö än vad det redan har kommit, men det kan det tydligen. Får se om jag tar mig till jobbet imorrn. Jag ska jobba i kassan mellan 12 och 18,15. 

Nu är klockan tolv så det är dags att sova!! 

Godnatt på er! 

Kram   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0