Fredag 26/2-10

HEJ!!

 

Nu är klockan kvart över tio och det är fredagkväll. Jag har precis solat och lyssnat på Herrstafetten på tvn. Ögge låg bredvid mig och bloggade samtidigt som han också kollade på tv.


Han höll på att skrämma ihjäl mig när jag låg där i godan ro. Jag hade precis slumrat till då han klappade mig lite kärleksfullt på armen och jag blev rädd så in i he…te så jag smällde upp armarna i solariet. Det dundrade till så att Ögge i sin tur blev asrädd och undrade va fan jag höll på med. Jäklar så tokigt det blev!!!!

 

Isak sa att han var trött och att han ville sova redan vid åtta. Han har varit lite hostig några nätter så han fick lite hostmedicin sen la jag honom och han somnade direkt. Hoppas han är piggare imorrn så vi kan vara ute och leka lite.

 
Här är han lite piggare. Det är från i somras när vi var på öland allihopa. Då var det lite varmare ute


Inatt ska vi försöka kolla på finalen i Curling. Det börjar klockan tolv så jag tror att vi båda kommer vara rätt trötta. Vi får väl se om vi orkar hålla oss vakna.

 
Undrar hur det går för mamma att fasta förresten. Hon fick köpa det fastepaket som vi fick över när vi fasta. Det gick bra i onsdags i alla fall när jag pratade med henne, men hon hade fått jätteont i ryggen. Det kanske inte har nåt med fastan att göra för hon får ont ibland.

 
Här ser hon ut att må bra iallafall och man förstår ju varför...

Vi hörs kanske imorrn!!

 

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0