Söndag 21/2-10

Hej Hej!!

Nu är Örjan och lagar mat åt sig. Jag vill inte ha för jag har ont i huvudet. Det är konstigt för det är tredje gången som jag får ont i huvet när vi har varit på hockeyn. Det är kanske för att jag blir förbannad och skriker när domarn är kass. Det låter väl likt mig….bli arg och skrika…heheJag har blivit en sån där skrik-kärring som folk stör sig på (även jag när andra kärringar håller på och gapar…) Men jag blir så inne i matchen att jag inte kan vara tyst. Det blev lika i matchen så straffar fick avgöra och Hästen vann det.

 

Nu måste jag försvara mig lite inför er som har läst Örjans blogg (http://orjanlindberg.blogg.se/)

Jag hade inte TVÅ mössor på mig utan en mössa och en  jackluva….

Titta noga här!!

 

Igår blev en trevlig dag. Vi gick upp till Ann och fikade. Det var kallt som fan. Blåste is och snöa som tusan. Vi köpte lite kryddor av henne och Timmy kom dit och gjorde oss sällskap till Gästgiveriet ,som har nya ägare. Där tog jag och Timmy varsin cider och Örjan en öl, sen tog jag o Örjan varsin till. Det var mysigt att sitta där i sköna soffor med snöovädret rasande utanför fönstret. Det värsta var ju att vi tillslut var tvungna att gå ut och gå hem i kylan. Timmy gick hem till sig och vi gick vägen förbi Nisse. De skulle ut och skotta så han bjöd in oss på nåt att dricka senare på kvällen.

Så vi gick dit senare och titta lite på OS och lite på Melodifestivalen. När vi kom hem hade Timmy ringt och Örjan ringde upp. Timmy frågade om han fick komma hit och sova över och det gick såklart bra. Vi hade en trevlig kväll och skrattade återigen gott åt klippet på Youtube jag tipsade om häromdan. Är det nån som har sett det än och vad tyckte ni?? Lite taskigt kanske, men kul.

 

  Det har kommit så mycket snö här så att det är över fönstret!!! :)

Nu blir det att titta lite till på OS sen är det natt natt!! Jobbardag imorrn igen. Helgerna går för fort.

Kram på er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0