Söndag 28/2-10

Hej på er!!

 

Idag ringde klockan 07.00. Det kändes lite segt att gå upp då för jag var uppe hos Isak några gånger inatt. Han har hostat ganska mycket och jag var uppe vid fem och gav honom hostmedicin. Efter det var det svårt att somna om ordentligt.

Jag och Örjan gick upp och gjorde frukost. Pontus skulle tävla för första gången i bågskytte och Bella och Örjan följde med och tittade på. Det gick tydligen bra för att vara första gången. Jag och Isak skulle ha följt med, men eftersom Isak är sjuk så blev vi kvar hemma.

Det var bestämt sen tidigare att Isaks farmor Maritha och farfar Lloyda skulle komma vid två och fika. Jag ringde dem och berättade att Isak är sjuk ifall de var rädda att bli sjuka. Det var de absolut inte så vi bestämde att de skulle komma över tidigare eftersom vi ändå var hemma.

Jag bryggde kaffe och småplockade lite sen dök de upp efter ett tag. Isak blev glad över att träffa dem. De hade chokladtoppar med sig som vi åt till fikat tillsammans med bullar.


De var här i några timmar och det var trevligt.

 
Konstigt, när det vankas kakor så behöver man inte tjata för att han ska äta :)


När de åkt hem gjorde jag korvstroganoff som det bara var att värma och koka pasta till när Örjan och de andra kom hem.
När jag stod där vid diskbänken så kom solen fram...Då var jag bara tvungen att ta kort.

Syns inte så mycket, men solen skiner och det droppar från taket!!

 

Pappa och mamma kom förbi på fika också.

De skjutsade hem Nicole och var på Viberga en sväng först. Min mage är rätt trött på kaffe nu. Isak blev lite trött så han la sig en stund och vilade i fotöljen.


Men han ser ju glad ut iallafall!!


Nu är det dags att sova!!

Kram

 

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

De var mig ett fasligt kaffe drickande :) Är du ledig på onsdag? Kramar

2010-02-28 @ 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0