Söndag den 14/2-10


Hejsan!!

Idag är det väldigt stelt i typ hela kroppen….väldigt stelt.

Melodifestivalen igår var bättre än förra veckan. Många bra låtar. Vi hade lite lördagsmys allihop…så trevligt så! Jag tycker att båda låtarna som gick vidare till final var bra. När det var slut så kom Timmy och Nille. Vi gick ut igen vid tio. Isak sov då och Evve och Bella ville inte vara med så de var kvar inne. Vi lekte kull igen och så himla kul det är. Man blir som barn på nytt…  Fast det är himla jobbigt, konditionen är ju inte den bästa direkt.  När vi hade lekt en stund kom Ola. Han hörde när han gick förbi att  det var sånt liv hos oss så han kom förbi och fråga vad vi höll på med. Det slutade med att han var med han också. Vi gick in vid tolv och satt och snacka en stund och lyssnade på lite musik.

Så här såg det ut när vi var ute första gången i mörkret
Här leks det för fullt!!






Nu har jag städat lite i skafferiet. Det gick åt, bra att veta vad man har för grejer. Vi ska snart äta allahjärtansdagmiddag alla sju. Det blir tacos. Alltid lika gott. Sen blir det lite glass till efterrätt med lite mango på burk som jag hitta i skåpet när jag städade.  Det ska bli gott. Sen blir det ju lite nyttigare mat i veckan igen. Det är bra. Jag vill gå ner de kilon jag gick upp  på Kanarieöarna, även fast alla säger ”Du behöver ju inte gå ner i vikt!!” Men det var ju faktiskt 5kilon som jag gick upp då plus ett kilo till fram till nu. Det är ju faktiskt 6st enliters mjölkpaket och det tycker jag är bra onödigt att släpa omkring på…:)

Hörs en annan dag!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0