Fredag 4/6-10

HEEJJJ!!!!

Idag har jag plockat godis precis som igår eftersom jag var borta i måndags.
Jag jobbade 7-14 och Örjan 7-17. Vi samåkte ändå eftersom jag skulle till BVC med Isak i Åby klockan fyra. Då blev det lagom att jag hämtade upp Örjan när han slutade vid fem.

På BVC gick det bra. Det var en påpekning på talet. Det var ett ord som Isak inte kunde säga som han borde och det var gunga. Han sa dynga istället. Sköterskan skulle skicka en remiss till talpedagog så skulle vi gå dit och höra vad de säger. Troligtvis skulle vi bara behöva gå en gång, men det är bättre att gå en gång för mycket än en för lite.

När vi gick så träffade jag X:ets X i väntrummet...Tur jag slapp träffa han iallafall!!! Det vill jag helst undvika om jag kan!

Äntligen är det sommar!!!!

Nu kom grannen in och babblar med Örjan som är duktig och lagar mat!! Det blir omelett, va gott!!

Hejdå!!

Kram kram!!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vadå X:ts X?

2010-06-04 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0