Onsdag 9/6-10

HEEEEJSAN!!!

Vad skönt det är att gå upp tidigt egentligen. Dagen blir mycket längre då och man får en del gjort. Nu är klockan 07,45 och jag sitter och äter frulle och jag har redan satt igång en maskin tvätt och börjat plocka iordning i köket! Fast det är ju skönt med sovmorgon också iochförsig...

Det är verkligen vara inne väder idag! Usch så tråkigt...mulet och regnet hänger i luften!
Nu när det har varit fint väder ett tag har man bara varit ute och då är det helt plötsligt massor att göra inne, så det kanske tur att det är halvdant väder idag ändå.

Igår var jag och Örjan på Speedway. Fasen vad spännande det var. Det var jämnt hela matchen, men Vargarna förlorade tyvärr...

Verkligen synd, de var värda att vinna!!

Nu ska jag ta tag i ett antal veckors tvätt. Vi har stopp i ett J-la avlopp i källaren där tvätt och diskvatten går ner. Nu måste jag verkligen tvätta för det känns som allt ligger i tvätten...

Den här blomman ska jag plantera om också. Det ser ut att behövas!!!
Bella har haft den på sitt rum och skött om den jättebra, för det kommer nya blommor på den!!!
Hoppas att den klarar en omplantering!!

Dags att sätta igång!! 

Hörs imorrn!!

Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0