Söndag 13/6-10

HEJ!!!

Idag gick jag upp vid nio. Jag såg att solen sken så jag tänkte det kunde vara skönt att hinna njuta lite av den. Jag satte på kaffe och gick ut och satte igång poolpumpen och hade i lite klor. Det var sol på trätrallen framför poolen så där ställde jag våra solstolar. Jag bredde några mackor, gick upp och väckte Ögge och så gick vi ut och njöt av en god frulle i solen. Härligt!!! Det var kallt i poolen, 15 grader först, men sen steg det några grader vartefter. Tillochmed jag doppade mig tillslut. Det var skönt att bli nersvalkad, men det var skapligt kallt.

Vi gick en promenad som slutade med käk på pizzan. På vägen hem köpte vi glass i Konsum. När jag kom hem åkte jag till syrran och Johan och fikade. Mamma och pappa  var där, men åkte rätt snart.

 
De har renoverat sin matsal. Det blev jättefint!!!

Syrran hade varit duktig och målat deras furubyrå vit. Skitsnyggt!!! Även blompelaren som står på byrån har hon målat vit. Vilken skillnad det blev.

Igår var det jättetrevligt. Vi blev bjudna till Thomas o Nettan innan och Jensa var där också. Evve och hennes kompis var med för de åkte med in till stan.
Roxanne var jättebra och det var mycket folk på Palace. 
Vi var väl hemma vid ett halv två tror jag.

Hörs!!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0