Fredag 12/3-10

Hejsan!!!

 

Idag fick jag lite sovmorgon. Jag började klockan nio och klockan ringde kvart i sju istället för tjugo över fem… Det är lite skillnad. När Örjan åkte i morse snöade det. Fyyyyy vad tråkigt!! Det hade slutat när jag och Isak skulle åka.

Den första som kom ihåg att gratta mig var Örjan förstås. Det är ju Viktoria idag så Örjans mellandotter hade också namnsdag.

Örjan skulle ha slutat fem, men fick sluta en timme tidigare. Han var snäll och hämtade Isak på dagis.

Jag fick stå ut med att jobba två timmar till efter att Örjan hade slutat…Segt. Det var iallafall ljust ute när jag åkte hem.


Den här bilden är från en annan gång.


När jag kom hem hade Örjan börjat med maten. Det blev tunnbröd med mos, korv och röror. Det var jättegott. Nu har vi kollat på Let´s Dance.

Nu åkte godiset fram , mums!!

 

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0