Fredag 5/3-10

Hejsan svejsan!!!

 

Idag blir det inte mycket skrivet, men jag vill skriva lite varje dag i alla fall.

Klockan är nu 22,35…och jag har inte somnat än!!! Gääääsp, men det gör jag nog snart för jag är jäkligt trött!

 

Det blev en lång dag på jobbet. Jag jobba 7-18. Vi åkte två bilar till jobbet, för Örjan började inte förrän halv tio. På lunchen gick vi ut  i gallerian. Vi åt först korv i Fastfood, sen gick vi till Apoteket och hämtade ut Örjans sömnpiller. Där hade vi sådan tur att det var nyöppning så de bjöd på kaffe och semla. Jättegott!!

 

När jag slutade så fikade jag med Örjan för han hade rast kvar. Klockan var närmare halv sju när vi var klara och jag hade lite att handla. Vi bestämde att vi skulle åka ihop hem. Jag läste en stund när jag hade handlat klart och Örjan slutade lite tidigare så väntan blev inte speciellt lång och den som väntar på nå´t gott…..

 
Han är så fin min älskling!!


Visst är det kul att kolla när andra jobbar??!!


Vi kom hem strax efter åtta och käkade lite matlåda. Vi kollade på Let´s dance och Solsidan. Örjan har bloggat lite. Nu är det Dödligt vapen 4 som vi ska försöka kolla klart på.

 

Hörs och kanske ses imorrn!?

 

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0