Lördag 27/3-10

Hej Allihopa!!!

 

Jag ser att ni har tröttnat på att jag inte skriver varje dag. Läsarstatistiken har sjunkit…sorry men jag ska bli bättre på det. Bara man skriver lite varje dag.

 

Idag är det lördag och Örjan jobbar. Han tog en extratid. Han ska bara jobba mellan 6 o 11 så han kommer snart hem som tur är. Det är tråkigt när han jobbar och inte jag.

Här är igår på jobbet innan vi började.
 
Vi åt lite också.

Så här fin var himlen.


Nu är det inte mycket snö kvar om man jämför hur mycket det var när det var som värst. Skönt att den snart är borta och att det börjar bli vår.
Den här såg Örjan när han började gå hem från jobbet medans jag hämtade Isak på dagis i förrgår.
Snacka om vårtecken!!

 

Härligt!!

 

Idag ska vi kanske kolla på när Timmy spelar fotbollsmatch. Förut ösregnade det, men sen kikade solen fram en snabbis. Vi får väl se vad det blir för väder.

 

Det är skönt att det är helg och att man slipper jobba. Det har varit en jobbig vecka på något vis. Jag har ju haft en massa huvudvärk det är väl därför det har varit jobbigt. Det är i alla fall bättre nu.

Nu ska jag ringa en snabbis till Örjan.

Vi hörs!!

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0