Onsdag 24/3-10

Hejsan!!!

 

Nu är det några dagar sen igen som jag skrev. Jag har haft så otroligt ont i huvudet så jag har inte klarat av att sitta framför datorn.

Det har blivit värre fram på kvällen och det är ju då som jag har kunnat blogga eftersom man jobbar. Idag är jag ju däremot ledig därför passar jag på att skriva nu när klockan bara är ett. Nu har jag bara lite ont.

Isak sitter och käkar lunch och jag har ätit klart. Vi kom hem för en stund sen. Vi tog en promenad bort till Ulrika och Micke och fika. Det var trevligt. Tyvärr var inte Bella hemma, men Isak tyckte det var roligt ändå.


På hemvägen stannade vi till på Konsum och handlade kakor och mjölk. Man skulle tjäna på att ha en ko här hemma som man kunde mjölka. Det går ju åt en hel del…alla fall de här veckorna när vi har barna.


Isak var ute och lekte en stund när vi kom hem, medans jag gjorde i ordning maten. Han åkte lite pulka. Det är lika bra att passa på för det går nog inte så länge till. Det är ju snart vår!! Äntligen!!

 
Här är från förra våren när Nisse var över och elda med oss. Snart är det dags igen!!
Jag ska iallafall aldrig mera vara blond ser jag.


Nu har jag kalops på spisen som står och puttrar. Lite senare kommer Min morfar, Syrran och hennes kille Johan. Jag ska klippa dem så de blir lite påskfina.

 

Imorse åt vi frulle innan Örjan åkte till jobbet. Den var nästan färdig när jag kom ner. Jag somnade om efter att Örjan hade väckt mig så han ringde på min mobil och frågade om jag ville ha frulle eller om jag ville sova längre.

Det är klart att jag vill passa på att umgås med min kära när vi väl får chansen. Det är mysigt att sitta i soffan och småprata lite. Synd bara att tiden går så fort.

Det kändes som han var tvungen att åka till jobbet på direkten nästan.
Tråkigt!!


Nästa vecka blir inte kul. Vi brukar vara lediga ihop onsdagen innan vi jobbar helg. Vi hade räknat med det nästa vecka också. Vi har ju börjat en liten tradition att gå upp till Gästgiveriet och äta lunch just den här onsdagen som vi är lediga ihop, men då är vi inte lediga samma dag nästa vecka bara för att det är påsk. GRRRRRRRR, hela veckan förstörd!!!!!


 Hörs!!

Kramar!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0