Onsdag 31/3-10

Hejsan!!

 

Jaha då var den här lediga dagen nästan slut.

Dagen började med frukost med min älskling. Den var som vanligt nästan klar när jag hade masat mig ur sängen och gått ner…Det blev äggmacka och te, mums!!

Örjan började klockan tio och ska jobba till åtta. Hela dagen…

Tjugo över elva var jag och hämtade Vicky och Stina i Vistinge. Det går ju inte överdrivet många bussar ända hit ut till Rejmyre.

Jag passade på att slänga lite tidningar, kartonger och plast. Skönt att bli av med det för det tar ju sin plats, så nu är det fint i några dagar.

Jag sms:ade lite med syrran och hon undrade om jag kunde komma över på en fika. Jag skulle låna ut min bil vid två, så vi bestämde att hon skulle komma hit istället. Hon skulle bara fixa några saker innan och det passade mig bra för då hann jag dammsuga och sova middag en stund. Det var skönt med en liten tupplur.



Den här fina blomman hade hon med sig och goda chokladtoppar som vi fikade på.


Namnam!!
 
Först käkade vi lite potatissallad och kyckling. Det var jättegott.

Till fikat åt vi chokladtopparna och glass till.


Här står syrran och luuuktar på bloooommmorna!!!

När Sara hade åkt hem började jag plocka lite i Evves rum. Det ska renoveras, men först är det en hel del som måste plockas bort. Det har varit ett kök så lite skåp ska tömmas på saker som är kvar sen Örjan använde det som kök. Jag hann tyvärr inte så mycket tiden går ju så fort när man har roligt!!

Nu har jag solat och suttit i fotvatten så nu ska jag gå upp och duscha. Imorrn jobbar jag 6-17...hur ska jag orka med det, men det är väl så mycket att göra så dagen kommer att gå i ett nafs!!

Vi hörs!!

Många Kramar!!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahaa.. och luktar på blommornaaaa.. ser faktiskt ut som en ko :S Tack för idag sov gott :) Kram

2010-03-31 @ 23:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0