Söndag 21/3-10

Hejsan Svejsan!!

 

Det blev inte av att jag skrev igår tyvärr. Jag får väl kompensera och skriva desto mer idag.

Gårdagens morgon var väldigt seg. Ont i huvudet, trött…trots mycket sömn. Det var kanske därför jag var trött. Vi låg i soffan och kollade på reprisen av Let´s Dance. Jag skulle ha jobbat i kassan mellan tolv och sex, men jag ringde redan iförrgår och sa att jag inte skulle jobba.

Framåt eftermiddagen kände vi oss båda lite piggare så när Örjans svåger ringde och frågade om de kunde komma över på kvällen tyckte vi att det var okej.

Vi var då tvungna att pigga upp oss och städa i ordning lite. Det blir lätt lite rörigt när båda är sjuka. Ingen orkar göra nånting och det står grejer överallt.  Vid femtiden kom Timmy förbi och han käkade med oss innan de andra kom. Det var asgod mat. Pommes Chatau, kött och vitlökssmör, som jag är tokig i!! Guuuud va gott!! Nu blev jag sugen på det igen. Men idag ska vi äta hamburgare och det är ju också gott.

Ann-louise, Micke och Emmy dök upp vid sextiden och de hade varit borta och hämtat Bella också så Emmy och hon kunde leka en stund. Då blev Örjan glad förstås, även om de mest var däruppe och lekte. Vi skjutsade tillbaka henne till halv åtta.

När vi kom tillbaka halvkollade vi på Körslaget som hade premiär. Senare blev det att spela Killer på piltavlan inne i baren. Det var kul! De åkte hem vid kvart över ett och skjutsade Timmy samtidigt.

Vi hade en mycket trevlig kväll!!!



Idag är det ett år sen vi var i Berlin...Här är en bild.
 
Härligt vårväder var det!!!

Imorse gick vi upp vid tio. Vi åkte upp till Bageriet och skulle ha köpt lite färskt bröd, men Helén hade visst stängt på söndagar och måndagar. Däremot sålde hon gårdagens bröd inne hos Ann. Där köpte vi lite. Det var gott i alla fall.


Jag har fortfarande ont i huvudet. Det hade jag i stort sett hela dan igår med utan att det gick över. Örjan frågade om jag hade tagit nån tablett. Det har jag inte idag, så jag kanske ska testa om det hjälper…


 Ikväll kommer Örjans barn och imorrn kommer Isak hem igen, skönt att ha dem här igen!!

 


Jaha dags för en Panodil!!


Hörs och ses!!

Kram kram!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0