Söndag 7/3-10

Hejsan!!

 

Då var jobbarhelgen över för den här gången! Vi jobbade så pass olika tider idag att vi inte kunde åka ihop. Jag började sju och slutade klockan två. Örjan började inte förrän nio och slutar nu, alltså klockan fem.

 Efter jobbet åt jag sen lunch med Örjan. Vi åt räkbomb.

Det har blivit mycket räkor på sistone…tur då att det är så  gott.

När jag åkte hem kändes det som att våren är på gång, även fast det är en massa snö ute. Stora vägen var nästan helt fri från snö och torr dessutom.

 
Här var vi i Berlin förra året. Det var den 21 Mars.


Vi satt ute i solen på ett fik. Det var riktigt skönt och mysigt!!


Innan jag åkte hem handlade jag inför veckan som kommer. Det var ju lika bra att köpa på sig lite godis när det var så billigt. Det går ju alltid åt. Jag handlade annat också.
Alla barn kommer hem imorrn, förutom Vicky. Örjan hämtar henne idag när han har slutat jobbet.
Vi har två filmer från Lovefilm som vi inte har sett. Det kanske blir filmkväll.


Här blir min lilla skitunge ren. Han tycker det är kul att bada.
Hoppas han mår bättre den här veckan.

 

Nu ska jag gå upp och sova en timme i solariet!! Det har jag längtat efter.


Ha en bra Söndag!! 

Kram!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0