Tisadag 30/3-10

HEJ HEJ!!

Idag åkte vi ihop till jobbet eftersom vi åkte ihop hem igår.
Jag började nio och Örjan tolv. Typiskt, för jag brukar börja 12 och nu när Örjan gjorde det så hade jag fått en tidigare tid. Vi slutade iallafall klockan sex. När vi hade slutat handlade vi.
Klockan var nästan halv åtta innan vi kom hem. Det var hockey på tv så jag plockade upp varorna och gjorde en sallad. Örjan gjorde iordning kött i pausen som vi skulle ha till.
När det var tredje period så käkade vi och det var jäkligt gott. Efter maten la jag mig i soffan och läste lite. Då är det ju omöjligt att hålla sig vaken så jag somna så klart.
Örjan väckte mig nu straxt efter tio och då hade han bloggat så jag tänkte att jag skriver ett litet inlägg i min blogg.

På jobbet har det väl varit ganska lugnt för att vara Påskvecka, men rushen sätter väl igång senare i veckan.

Nu är det dags att gå och knyta sig.

Sov så gott med er!!

Kram!!!!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0