Tisadag 9/3-10

Hejsan!!!

 

Jag gick upp halv åtta i morse. Då hade Örjan gjort frukost. Det blev en macka med stekt ägg och en med falukorv o ketchup. Det var gott det. Jag älskar när han överraskar mig! Vi åt en mysig frukost i lugn och ro, sen åkte Örjan till jobbet vid halv nio.




Örjan hade varit snäll och gjort en äggmacka till Isak också, så när han kom ner straxt efter halv nio kunde han bara sätta sig och äta medans jag pysslade lite i köket.


De här tisdagförmiddagarna går alltid så himla fort. Hinner bara göra mig och Isak iordning så är det dags att åka.


Det var ett strålande vårväder. Solen sken fån en klarblå himmel.


Vilket bra humör man blir på så fort solen skiner!!

Springsteen i radion i bilen på vägen in (Ja jag har blivit smittad…eller snarare frälst av Springsteenfebern…av ni vet vem…) Fika med min älskling när jag kom till jobbet. Våren kändes så mycket att jag var tvungen att gå till Cubus och köpa lite nya vårbyxor. Ta 3 betala för 2 för alla tights. Jag slog till och köpte sådana som ser ut som jeans. Jättesköna och snygga!!

Igår var Örjan inne på Hm på nätet och köpte ett par rosa pumps, örhängen och en hatt till mig. Snyggt!!

Jag slutade klockan sex och då hämtade jag Isak sen åkte jag hem. Vi åt lite matlådor (Inte själva lådorna alltså…), sen duschade jag Isak och la honom till åtta.

Vi testade varsin Nutellamacka till kvällsmat. Jag tyckte det lät jätteäckligt när jag hörde det men det var inte så tokigt.

 

Nu är det dags att sova!!

 

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska bli mkt spännande att få se dig i hatt!! Var själv o titta på skor idag..man blir ju skit sugen,men så tittar man ut o nä ..jag väntar ett tag till!! Vi ses imorrn!! Kram

2010-03-10 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0