Tisdag 2/3-10

Hej!

 

Idag blev det en längre dag än det var tänkt från början. Jag skulle ha börjat klockan tolv, men Tommy ringde igår och frågade om jag kunde börja tidigare. Det passade jättebra eftersom jag och Örjan ändå skulle ha samåkt och Örjan började 9,30. Jag började klockan nio så jag slapp en väntan på 2,5 timme.

Det var mycket att göra. Det är ju bra för då går ju tiden fort, men idag var det lite för mycket. Det kändes som att det inte försvann några vagn alls med varor och då blir det lite segt, men vi kämpade på så gott det gick. Så när jag slutade vid klockan sex så var det ”bara” 42 vagnar kvar….

Jag tog en kopp choklad, med bland andra Cissi, när jag hade slutat.

 
Örjan låg i solariet när jag kom hem och nu när han har duschat så ska vi äta lite mat. Det blir rester sen i söndags, korvstoganoff och pasta.

Imorrn är vi lediga båda två, för ovanlighetens skull.

 Hääääääärligt att få tillbringa en hel dag tillsammans med min älskling!!!

 

Ikväll är det ”Mästarnas Mästare” som vi ska se och sen är det  ”Desperate Housewifes”.

 

Hörs en annan dag!!

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg Du har Sanna!

2010-03-02 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0