Torsdag 11/3-10

Hejsan!!

 

Idag var det en kort dag på jobbet. 7-13 var tiden. Dagen gick snabbt. Jag plockade godis och det var som vanligt mycket eftersom det är torsdag. Jag hann precis klart så det var ju bra.

Jag handlade lite snabbt direkt efter jobbet sen hämtade jag Isak. När vi kom hem blev det varsin macka till mellanmål. Jag började med maten och Izabella och Isak gick ut så länge.


Jag gjorde iordning fläskfilégryta som fick stå och puttra medans jag gick ut en stund också. Izabella hade två kompisar hos sig. De lekte lite datten och Isak var också med.


Här blir Isak jagad av Bella.

Bella har´n...

Jag gick in och gjorde klart maten och dukade. Jag hade i lite kokosmjölk i grytan också och kokade ris till. Evve och Vicky kom hem vid fyra. Evve kokade makaroner till maten som hon och Bella åt. Evve sa att grytan var det godaste på länge vi har ätit och det var ju kul att höra.

Nu kommer äntligen Örjan hem så jag ska göra honom sällskap när han äter. Det var visst inte han...jag får väl vänta ett tag till.


Här är han iallafall på bild!

 

Hörs!

 

Kram kram


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Har lite beslutångest om vilken jacka jag ska ha till våren och sommaren. Köpte en igår men har hittat en annan idag som jag fastnat för. In på min blogg och skriv vilken jacka just DU tycker om och passar våren/sommaren. Blir glad om jag får ett svar från dig :D

2010-03-11 @ 18:46:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0