Torsdag 18/3-10

Hejsan!!

Usch idag var det min tur att gå hem från jobbet. Jag mådde inte så bra i morse när jag vakna, men jag tänkte att det kanske känns bättre när jag kommer igång. Det gjorde det inte så jag åkte hem vid tio. Det var nog bra att jag gjorde det för jag känner mig sämre nu.
Örjan är som ni vet också hemma och han är inte heller så pigg. Det kan man ju förstå, kille som han är. De blir ju så HIMLA sjuka....:)

 Vi kollade aldrig på filmen igår och det var ju tur för då har vi ju nå´t bra idag att se på.
Ja tack Cissi, vi lånar gärna trean. Det vore jättesnällt!!

Nu ska jag läsa en stund tror jag.

Hörs!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Systern

:( usch krya på er... Massa friska kramar från oss i Forsa

2010-03-18 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0