Söndag 16/5-10

Hej hej!!

Nu är det ett tag sen igen som jag skrev, men men så kan det vara.

Igår var det jättefint väder. Riktig sommarvärme ute för första gången iår!

Jag och Örjan gick ut och gick i 45 min.


Här ska vi iväg. Örjan var smart och tog linne och shorts. Det skulle jag med ha gjort kände jag. Det var jättevarmt.

Vi gick in på en skogsväg som vi följde till den tog slut på en äng. Där vände vi och gick tillbaka.
Det blev en lagom promenad.

När vi kom hem klippte Örjan lite gräs.

Det blir så fint så.

Jag började rensa lite ogräs. Så här såg det ut innan.

Och så här såg det ut när jag var klar.

Örjan åkte iväg och kollade på Timmy när han spelade match. Jag gjorde mig iordning för kvällen för vi skulle till Cissi på 35-årsfest.

Vi hade bestämt att vi skulle till Helen och Tompa innan. När vi skulle åka hittade vi inte bilnyckeln till golfen. Vi blev ännu senare än vad vi redan var. Vi letade i tio minuter sen gav vi upp och åkte Volvo istället....irriterande!! Det var andra gången på kort tid som jag tappar bort den.

Förra gången var värre för då hade jag precis låst upp bilen och bara satt in Isak. Sen var nyckeln bara bort även fast jag nyss haft den. Då letade jag typ också i tio minuter fast då hitttade jag den tillslut, i väskan....

Nu idag på morgonen har jag letat igenom vardagsrummet, hallen köket, allt som jag tömde ur min handväska igår (innehållet i den hade fyllt en hel resväska enligt Örjan....) Sista stäälet att leta igenom var Volvon som vi åkte i häromdan, ifall nyckeln hade åkt ur där på nåt vis. Jag hittade nyckeln, men inte i Volvon utan i gräset på parkeringen.... Tur att den kom till rätta i alla fall!!

Vi kom till festen straxt efter klockan sex. Vi fick potatissallad, kallskuret, kyckling och en massa goda olika frukter. Jättegott!!


Här är födelsedagsbarnet och Lena.


Helena och Örjan.


Fullt ös på dansgolvet!!!

♥En blick säger mer än tusen ord♥


Erika och Jag. Två av kvällens få nyktra.

Det var en jättekul kväll!!!!

Nu är det tyvärr fråkig söndag och jag måste sätta igång och städa lite så det är ordning och reda sen när ungarna kommer!!

Hörs!!

Kram kram!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0