Tisdag 11/5-10

Hej Hej!!!

Idag har jag lite sovmorgon. Jag börjar klockan 12. Örjan börjar klockan halv tio så han åkte nyss. Vi åt frukost här hemma ihop, mysigt!!

När vi kom hem igår gjorde jag en sallad som vi åt färs till. Det är så himla gott ihop med lite turkyoghurt och ajvar till. Bra att det är nyttigt också!!

Efter maten gick vi i en timme och en kvart. Vi såg en älg....häftigt.

När vi kom hem blev det att titta på tv. Jag sov en stund ... Örjan med tror jag!

Jag har börjat läsa en ny bok igen. Även den här är spännande. Den heter "Midnatt" och är skriven av Dean R Koontz. Jag tror jag ska läsa en stund, men då måste jag gå upp och göra mig iordning först så att det bara är att åka till jobbet sen.

Kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0