Onsdag 17/11-10

Hej hej !!!                                                                                                                                   3



Jag ska snart in och hämta Isak på dagis. Först måste jag "mata" Ricky så han klarar sig en stund. Jag ska passa på att snabbhandla lite på jobbet innan.  Jag ska försöka smyga in så kanske det inte tar så lång tid  :)

Örjan Sune och Timmy är iväg med våran gräsklippare. Den ska få lite service.




Lite far och son mys!!




Somnar gott !!! Ser mysigt ut!!




Igår var Timmy och Evve nere och käkade. Det är kul med fullt hus.
Evve hade köpt en jättesöt nallepuh body till Ricky. Tyvärr pinkade han ner den ....jäkla pampers!!!!!




Nu är det dags för käk tycker Ricky!!

KRAM!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elli

En riktig sötnos! :)

2010-11-17 @ 12:29:40
Postat av: Sara

Så Söt!! :)

2010-11-18 @ 07:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0