Söndag 7/11-10

Hej hej!!!


Sitter nu och kollar på "ensam mamma söker".  Örjan skjutsade bort sina barn förut vid fem. Isak gick och la sig för en timme sen ungefär. Nu är det väldigt tyst och tomt här och kommer att vara det i en vecka nu. I och för sig blir det väl liv ifall Baby bestämmer sig för att komma ut, men ändå inte på samma sätt. Vi saknar alla barn när de inte är här...


Isak kom hem igen idag efter att ha varit hos sin farmor och farfar.
De verkar ha haft det roligt och Isak tycker det är jättekul att vara där och hälsa på.
Det blev lite kaffe och kladdkaka och det var gott!

Snart är det slut med sötsakerna för min del. Hur ska det gå? Jag som är en riktig gottegris...
Jag äter en massa sötsaker varje dag och kan inte låta bli...men sen måste jag... får väl se hur det går.


Medans ungarna hjälptes åt att ta ner studsmattan så gick jag och Örjan till kiosken och köpte tidningarna och hämta en digitalbox från telia. Vi var tvugna att ha en till tvn där uppe.

Nu ska vi se om vi hittar någon bra film att se.

Vi hörs!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0