Torsdag 18/11-10

Hejsan!!


Igår innan jag hämtade Isak handlade jag och där mötte jag Evve som skulle åka med hem.
När vi kom hem skulle Örjan och Ricky precis gå och möta Bella så vi följde med.
Vi gick till Ann och fika. Mysigt!!!




Isak, Ricky och Evve





Örjan och Bella


♥ Min Älskade ♥


När vi kom hem käkade vi lite sen var vi iväg på hochey. Det var Rickys första match och det gick bra. Han sov hela tiden.

Hästen vann med 4-3 och det var över Mjölby.

När vi kom hem blev det tv en liten stund.


Imorse skjutsade jag in Isak till dagis. När jag kom hem städade vi iordning lite och vid halv elva kom Liz (min moster) och Lasse (hennes man). Vi fikade lite och det var trevligt att de kom!!


Ricky hos Gammelmoster.


På eftermiddagen blev det lite badning...



Ganska skönt, men det blir ju lite  kallt när man kommer upp...

Nu har vi kollat på Robinson och nu blir det att se en film och mata Ricky...

Ha det bra!!

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0