Måndag 25/10-10

Hej Hej!!

Jaha då var det tråkmåndag igen då... Det är lika tråkigt med måndagar fast jag är ledig.
Imorse gick jag upp halv sex och vinkade av Örjan och Isak. Örjan skjutsade Isak till dagis för nu är det ju inte våran vecka med ungarna tyvärr...Det kändes väldigt ensamt när de hade åkt! Det är ju tur att veckorna går rätt fort ändå. Men den här veckan tror jag ändå kommer att gå långsamt.
Örjan jobbar alla dagar utom söndag, fan vad tråkigt!!!!


Min nyklippta lilla pojke!! När baby kommer kommer han inte vara liten längre...
Ja han kommer ju givetvis vara lika stor, men han kommer kännas större om ni förstår vad jag menar.

Idag har jag inte fått så mycket gjort. Betalat räkningar är väl typ det enda. När jag har skrivit klart ska jag försöka få lite gjort.

Jag längtar efter att bli smal igen. Vi såg en bild igår på datan.


När vi åker till Kanarieöarna i vår vill jag se ut så här!!
Det känns just nu som en omöjlighet, men har jag väl bestämt mig så ska det väl gå!?
Jag kollade i en Halénskatalog häromdagen och det fanns så många fina klänningar jag vill ha, om jag vore smal igen alltså. Jag ska springa några gånger upp och ner för trappen när jag har skrivit klart, kanske Baby vill komma ut då?!


Min älskling och jag på väg till Kanarieöarna förra året. För ett år sedan var vi där!!
Härligt det var! Jag längtar till vi ska dit igen, men heeeeela låååånga vintern är kvar....
Men den som väntar på något gott......

Hejdå!!!

Kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0