Söndag 31/10-10

Hej Hej!!

Imorse vaknade vi vid nio och då var hon bara åtta egentligen. Skönt!!
Jag gick upp och duschade och gjorde frulle. Örjan somnade om en liten stund. Slö som jag är skickade jag ett mess till honom när frullen var klar....hur klarade man sig när inte mobilen fanns :)

Örjan satte in lite Springsteenurklipp som han har samlat på sig.

 

När han var klar med det hjälpte han Timmy att köra hit Timmys bar och plockade ihop den uppe i gäststugan. Timmy ska sälja den och Thomas på jobbet ska kanske komma och titta på den imorrn


Vi har plockat ihop Babys säng. Jag skulle ha gjort det igår, men det blev inte av.

Så här fint blev det, så mysigt, jag längtar!!!

Jag var iväg och hämtade Isak och Örjan åkte därefter och hämtade sina barn så nu är det livat i huset igen. Härligt att de är här igen!!


Vi hade namnsdagsfika för Bella i efterskott.



Hon fick en klipp o klistra bok som jag tror hon blev glad över.

Nu ska jag se klart Beck.

Kram kram!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0