Lördag 13/8-11

Hej!!


Tänk att det ska gå en hel semester innan man tar sig tid att skriva. Det låter som att vi har haft fullt upp hela semestern men vi har mest tagit det lugnt. Vi har varit iväg på lite dagsutflykter och så har vi hållit på med renoveringen av Vickys blivande rum. Mest är det Örjan som har snickrat av förklarliga skäl...Men faktiskt så har jag dragit mitt strå till stacken de två senaste dagarna och gjort nåt som jag kan klara av nämligen lägga golv :))





Man skulle kunna tro att jag har kört värsta träningspassen för jag har haft världens träningsvärk.

Det blev jättefint så snart är det dags för Vicky att flytta in i sitt nya rum. När hon flyttat in ska Bella flytta in i det rummet Vicky har nu och Pontus ska flytta in i Bellas gamla rum....Mycket flyttningar , men skönt när det blir klart :))


Ricky får vänta ett tag innan han får eget rum...

Nu ska jag lämna över datan till Ögge

Kram o Hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0