Torsdag 19 April 2018

Halllåååå! 

Idag var det Eskilstuna som gällde.
Sälj sälj sälj.... Nu är det Mors dag som stundar så Merci gäller det att sälja in till butikerna så att kunderna har något gott att köpa till sina mammor❤️

(null)
Jaha så här ser mitt kontor ut.....Allt som behövs för en bra morgon. Alltså det är riskakor till frulle, lite energidryck och sen kaffe☕️. Varje morgon är kaffebryggaren laddad, en kopp framställd, suketter redo, termosen fylld med varmt vatten...underbar är han min älskling❤️!
För er som är lite uppmärksamma ser kanske också att det ligger lite werthers också på ´´kontoret``.... Det är sockerfria hårda karameller med chokladsmak som jag unnar mig 4st om dagen.

(null)
Första sommardagen. Ungefär 20 grader. Härligt!! Imorgon skulle det bli ännu varmare. Det passar ju bra när det är fredag och allt! 🍺🔆


(null)

Är lite stel idag. Körde innebandy i Hävla igår. Så jobbigt men såååå kul!!
Vi kör 2-3 gånger per vecka varav 2 gånger är i Rejmyre. Bra motion så man kanske får till sommarkroppen...😅🙈👍🔆 I WISH....😂

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0