Midsommar och VM-match...

Hej!

Helgen har varit bra. Förutom förlusten i VM matchen mot Tyskland i lördags. Alltså...tyskarna tar ledningen på övertid och vinner😬😬... (null)
Det här var innan matchen ...
Efteråt var det inga glada miner direkt.
Vi var uppe på pizzan och kollade. Fullt med folk var det. Ett helt gäng med bl.a. en youtuber som vi kände igen. Hur hamnade deras gäng på Rejmyre pizzeria egentligen??
Otippat....
(null)
Jag hade verkligen inga bilder från midsommar i mobilen så jag snodde den här från Örjan 👍😁
Vi hade det jättetrevligt på Solliden sen även på Rejavallen där jag och Ricky stod i fiskdammen en stund ..och vädret var som vanligt blandat sol och regn! 
(null)
I söndags blev det typ heldag i solen. Sååå skönt för själen mindre skönt för ryggen känner jag fortfarande😱😬

Kram! 😘




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0