Lördag & Söndag 5-6/6-10

HEEEJHEJJJ!!!

Igår firade vi Pontus i efterskott. Han fyllde år i tisdags när vi var i Kosta.
Efter frukosten började Örjan och ungarna att göra iordning poolen och då fick de se att den var trasig. En stor reva i den...typiskt. Men de fick den visst 2004 så den har ju hållt länge ändå.

Sune och Inger skulle komma vid ett och käka och gratta Pontus så Örjan ringde dem och bad dem att åka förbi Maxi och hämta en ny pool.

Vi åt grillat och färskpotatis. Det var gott. Klockan två spelade Timmy match så då åkte vi dit och kollade sen fikade vi här när vi kom hem igen. Rejmyre vann!!!

När vi hade satt upp den nya poolen så gick vi en promenad ner till bastis.

Örjan blev badsugen...burr jag frös bara jag såg honom...

När vi gick hem plockade Örjan en jättefin bukett till mig.

Vi åt Kycklingkebab i tortillabröd när vi kom hem. Det var jättegott!!
Örjan var duktig och satte de sista granplantorna. Blev så fint så!!

Nu ska jag göra frulle. Jag är jättehungrig!!

Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0