Onsdag 23/6-10

HEEEJSAN!!!!!

Det verkar som att detta har blivit en varannandagsblogg....

Igår orkade jag inte skriva nå´t för det var rätt sent när vi kom hem från Speedwayen. Vargarna vann mot Lejonen. Det var bra.

Idag gick jag och Örjan upp tidigt. Vi drack kaffe och åt varsin macka innan han åkte till jobbet. Han började åtta och slutar åtta nu ikväll. Segt!!

Vid tio kom syrran och då passade det bra att inta en andra frukost.....då var jag hungrig igen...
Jag klippte henne och så satt vi och mös vid poolen ett tag. Det har varit jättefint väder.

Vicky och Bella var här också och badade.

Imorse vid åtta ringde jag till en rörmokare. Vi har ju stopp i ett j-la avlopp...inte så kul. Det skulle iallafall komma ut nån under dagen och fixa det åt oss. Han kom vid halv två. Först fick han inte loss på det som satt fast. Jag fick en bild i huvudet där jag såg att vi var tvugna att gräva upp hela gräsmattan för att hitta "Proppen". Han testade på första stället att spola igen och efter ett tag lossnade det som tur var. Gud vad skönt att det bekymret är löst!!!!

Jag och Syrran gick upp till bageriet och köpte lite gott till kaffet. Efter fikat åkte hon hem. Det var vid tre. Då tog jag fram gräsklipparen och körde en timme ungefär så att min älskade älskling slipper tänka på det på ett tag.

Nu har jag dammsugit, torkat golv och plockat iordning lite. Om en stund ska jag gå och möta Örjan så får jag dagens dos av motion också!!

Hejdåpåer!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha.. ja den bilden du fick i huvudet skulle varit väldigt rolig om den var verklig.. :D Haha.. Tack för idag.. :) Puss och Kram

2010-06-24 @ 03:10:16
Postat av: Cissi

Näää nu verkar som om det har blivit en månads blogg vännen ;) Kraaam

2010-07-18 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0