Lördag 6/3-10

Hej!!

 

Sitter nu i soffan. Har käkat varsin räkmacka och druckit lite te. Det var gott och nu är jag rätt mätt. Det blir väl lite lördagsgodis sen kanske?!

Jag slutade klockan sex, en timme senare än Örjan. När jag åkte hem var det fortfarande lite ljust på himlen.  Det känns bra att det går mot ljusare tider. Om två veckor ställer vi om klockan och hur ljust blir det inte då?!! Hoppas man blir lite piggare.


Här är en bild från förra våren som Örjan har tagit.


 Den här veckan har jag varit jättetrött, men det är väl för att vi jobbar helg. Det är ju inte uppiggande direkt…

Det har varit mycket kunder på jobbet idag speciellt vid lösviktsgodiset. Vi sålde det för 39,90 istället för 69,90 och så var det annons i tidningen också. Redan vid sju i morse innan jag hade skrivit prisskyltarna så frågade de om det inte var billigt godis.

 

När jag kom hem låg Örjan i solariet. Jag passade på att göra räkmackor och överraskade honom med det när han kom ner nyduschad, väldoftande och så helt underbar som bara han kan vara!! Han blev glad som tur var!! Med tanke på hur de såg ut.....:)

 

Nu är det andra chansen i Melodifestivalen. Jag har ingen direkt favorit just nu. Vi får se om jag får nån när jag har lyssnat på dem.

 

Ha en trevlig lördagkväll!!

 

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0