Fredag den 29/10-10

Hej Hej!!!

Jag hann med det jag skulle igår, dock inte pralinstunden, men den tog jag idag istället :).

Mamma och pappa kom vid fem. Jag fick lite paket!!


Det var strumpor, trosor, tvålkit och ett presentkort på HM. Kanonbra!!!!

Till mat åt vi ungsstekt benfri kotlett, klyftpotatisblandning med oliver, syltlök mm och bearnaissås plus sallad till. Det var gott.


Här är dom, världens bästa föräldrar!!!

Till efterrätt åt vi chokldmousse och vispgrädde. Det hade kunnat bli en katastrof.
När jag vispade grädden stänkte det upp en droppe på min läpp och det smakade f....n om den. Jag hade visst tagit i salt istället för socker...Det var bara att hälla ut och börja om...Det blev godare med socker i faktiskt! Tur att jag upptäckte det!

Evve kom ner lagom när vi hade ätit klart. En stund senare åkte Pappa och Mamma. Just när de hade åkt kom Örjan hem från jobbet, så vi fikade.




Den här parfymen var det jag fick av örjan. Luktar jättegott!!

Vi kollade på Robinson och mina två storebröder ringde och grattade mig :).
Sen somnade jag i fotöljen vid klockan tio...

Idag gick vi upp vid halv åtta och åt frulle tillsammans, sen åkte vi in till MVC på kontroll. Det gick bra förutom att Baby inte är fixerad längre, men det var ingen fara sa barnmorskan. Det enda är att jag ska ligga ner om vattnet går.

Örjan började jobba efter det och jag snabbhandlade lite. Han jobbar till sju ikväll, tråkigt.

När jag kom hem lastade jag in sommardäcken i garaget, sen läste jag ut min bok. Äntligen, den har varit lite seg, men den blev lite bättre på slutet. "Skymmningsögon" hette den av Kontz.

Jag har kopplat in så vi har Teliakanaler här nere nu, för vi har äntligen sagt upp Boxer. Det slutar gälla på söndag så nu är det äntligen fixat att vi bara har ett abonnemang...

Nu ska jag baka kex åt Örjan som han kan äta. Hoppas de blir godare än de förra. Jag hade ju i för mycket salt så de blev inte så jättegoda (Vad är det med mig o salt egentligen? )
Nu har jag inte haft i något salt så det blir nog bra

Vi hörs!!

Kramar!!!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Du har ju alltid överkonusmerat salt!! Ingen nyhet.. :) Kram

2010-10-29 @ 18:38:41
URL: http://sarasjoman.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det var samma sak med Edwin han var fixerad o sen slet han sej den lilla rackaren hmm släcktdrag??

2010-10-29 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0