Lördag 23/10-10

Hejsan!!!

Idag blev såklart Örjan först med att skicka ett sms till pappa som har namnsdag! Han är en hejjare på namnsdagar min älskling. Jag fick skicka sms till två av mina bröder iallafall som heter Sören i andra namn. Jag tror min tredje bror också heter Sören men jag har inte hans mobilnummer så jag säger grattis till dig här istället Niklas!!

Örjans pappa kom vid kvart över tio i morse. De byggde klart virkesförrådet som Sune hade börjat med tidigare.



Ungarna var ute och lekte i snön som var kvar. Här är Bella och tittar vad de gör.


Här är Pontus. Han har rullat en stor snöboll som han här gräver ur.

Isak redo med en snöboll som jag var rädd att jag skulle få på mig. Men jag klarade mig :)

Jag var inne och började med ett ganska stort projekt, rensa stora garderoben på övervåningen.
Det var så fullt där inne att det inte gick att gå in. Nu går det att gå in men det är en massa saker som står i hallen utanför och Isaks rum blev proppfullt av grejer... Jag ska fortsätta med det imorrn och övermorrn och dagarna efter det.....Det är mycket grejer....

Jag lagade oxfile och potatisgratäng (färdig på påse). Det var uppskattat.
När Örjan hämtade Vicky i Vistinge så gjorde jag lite bröd som han kan äta.

Nu ikväll har vi kollat på "Så mycket bättre". Det var ett bra program tycker jag!

Ha det bra !!!

Kram kram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0