Torsdag 21/10-10

Hejsan!!!

Örjan hade tagit ner solariet igår uppe i sovrummet utan att jag visste det för att jag skulle få en glad överraskning när jag gick upp och la mig. Jag blev förbannad på den när vi var däruppe och skulle sätta upp tvn.
Men överraskningen blev förstörd för han skrev det i sin blogg att han hade tagit ner det och jag läste hans blogg medans vi var kvar där nere....Jag blev glad ändå. Så himla skönt att bli av med det!!
Så här såg det ut innan

Och så här såg det ut efter.


En viss skillnad. Lite gjorde det väl också att jag plockade iordning där häromdagen...:)

Före från ett annat håll.

Och efter....

Nästan pinsamt att visa förekorten....så det såg ut!!!

Idag åt jag frulle med Örjan igen när jag hade lämnat Isak på dagis.

Jag träffade snälla Erika som hade med sig två overaller till Baby. En vit fick vi och två små söta mössor. Sen fick vi låna en grå och den är lagom att ha när vi åker från BB sen.

Så här ser de ut.


Jättefina!!

Nu ska jag brygga kaffe för jag har en fikagäst här!!

Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0