Torsdag 28/10-10

Hej hej!!! 

När Örjan kom hem från jobbet igår så åt vi mat. Jag hade köpt fryst broccoligratäng som bara var att värma och som han får äta. Jag åt potatisgratäng som var kvar sen helgen. Till det åt vi kött. Det var gott! 

Efter att vi hade käkat kom Örjans föräldrar och grattade mig i förskott ovh fikade. Det var trevligt!!



När vi nästan hade fikat klart kom Pontus så han fick lite han med.

De åkte allihop vid klockan sex, till och med Örjan. Han skulle på föräldramöte med Pontus klass.
Jag blev ensam några timmar. Jag började spela Spindelharpan på datan sen var jag fast med det hela kvällen, i allafall till Örjan kom hem.

Vi kollade på en dålig film på tv 1000 action som började klockan tio. Jag kommer inte ihåg vad den hette , men dålig var den iallafall!!

Frukosten var klar imorse när jag kom ner...härligt!!
Kaffe, en macka med stekt ägg och en med ishavssallad och ost. Jag trodde inte jag skulle få något paket av Örjan idag eftersom min namnsdagspresent för några veckor sen var kombinerad namnsdag och födelsedagspresent. Så fel jag hade....jag fick allt ett paket iallafall! Chistina Aguilera parfym....TACK så mycket!!! 

Örjan började klockan elva idag så det blev sovmorgon plus att vi kunde sitta i lugn och ro och äta frukost ihop. Det är fördelen med att han börjar sent. Nackdelen är att han jobbar en extra lördag istället...pisstråkigt!!!

Jag har varit iväg och bytt däck på golfen. Det ligger en däckverkstad några hundra meter bort på Simonstorpsvägen och där var jag igår och bokade en tid till idag. Tyvärr var väl vinterdäcken inte mycket att hänga i julgranen.....hahaha vilket uttryck... men de funkar så länge.

Nu är klockan snart ett och det är dags att jag tar tag i allt jag ska hinna med idag. Egentligen skulle jag bara sitta eller helst ligga i soffan och äta av pralinerna jag fick av ♥Örjan♥, men pappa och mamma kommer vid fem och äter mat. Innan dess ska jag hinna dammsuga, tvätta golven, bädda, göra mig iordning, laga mat...hmmhmhm får se om jag orkar göra allt....

Fast om jag gör allt jag ska nu direkt kanske jag hinner med en "pralinstund" i soffan när jag är klar :)

Så vi hörs väl imorrn!!!

Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0