Äntligen helg

Heeej!!
Igår var det ju äntligen fredag!
Jag var och hälsade på morfar igår. Han fick en blomma och lite godis
(null)
Jag fick lite kaffe och fika och en trevlig pratstund. Det var mysigt!
(null)
❤️morfar❤️ mitt i en mening...


På eftermiddagen blev det lite chill
(null)

Det var gott som vanligt...men ölen kunde varit godare...fast den slank ner ändå🙈😁🍻
(null)

Ricky , Bella och Sandy fick också lite gott och blandat👍😊
(null)

Efter chillet badade vi lite och sen hjälpte vi Timmy att flytta lite grejer till deras nya hus.
(null)
Framåt kvällen bestämde vi oss för att bjuda Evelyn på gästgiverit. De hade ett bra erbjudande på planka men tyvärr tog maten slut just när vi skulle beställa😢...vi fick iaf toastskagen men eftersom evelyn inte äter räkor så gick vi till pizzan och käka där med så även hon kunde bli mätt.
(null)
Idag har vi förberett lite inför vickys fest ikväll. Vi har även haft svärmor o svärfar här på fika kl 11. De tog med de två små så de ska sova där till imorrn😊👍 kanon!!

Jag och evelyn gick runt östguten i morse. 7.3 km och 1 Tim och 10 min....skönt men väldigt varmt. Runt 30 grader☀️😅

Nu blir det solstolen en stund!

Kraaaaam på er!!!😘






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0