Torsdag 3/5-18

Heeej! 

Ligger i soffan och kollar på greys som jag missade igår.
(null)


Vi har torsdagsstädat och allt känns rent och fräscht inför helgen. Det var segt att sätta igång men när vi väl kom igång gick det rätt bra👍😁.
Örjan har gått upp och lagt sig. Hans klocka ringer vid typ 2.30...gääääsp....jag hade aldrig klarat det😴😴

Imorse åkte Sandy med mig till mamma och pappa och var där medans jag åkte till Eskilstuna, Strängnäs , Mariefred och Åkers Styckebruk ( fult namn😂)
(null)
Hon hade haft det jättebra . Ätit pannkakor och glass...lekt med morfar och mormor. Skönt för henne och bli lite ompysslad😘
(null)

Jag åt golunch😜...åhhh vad mätt jag blev .
Jag åkte förbi hamburgerreklam hela tiden och dessutom gjorde de reklam på radion också. Fast jag klarade det och imorrn är det fredag och då unnar jag mig. Man måste ju leva också!
(null)
Dagen började med fint väder...sen blev det rätt grått. Hoppas det blir bättre till helgen

Hade bäst!
Kramar💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0