Annandag påsk 5/4-10

HEJSAN!!!

Idag jobbade jag 7-15. Rätt tråkigt, speciellt när inte Örjan jobbade.

När jag slutade åkte jag till dagis där jag skulle möta x och hämta Isak eftersom dagiset var stängt idag. Vi hade kommit överens om att mötas halv fyra. Fem över halv hade de ännu inte kommit så jag ringde. Då satt de fortfarande hemma och åt....missförstånd. Han trodde att vi bestämt halv fem.
Linda Bengtzing hade en hit som jag då kom att tänka på....
http://www.youtube.com/watch?v=YDQ6vOf0exo
Så jag åkte till Simonstorp och hämtade Isak.
Det var skönt att få hem honom igen. Jag saknar honom oerhört de veckor han inte är hemma.
När vi kom hem hade Örjan lagat påskmiddag och Timmy var här också och käkade med oss. Det var trevligt och mycket gott.




Efter maten plockade vi fram mys och tittade på "Alvin och gänget".
Därefter duschade jag Isak och borstade hans tänder, sen blev det nattsaga.

Sen ska vi kolla på "Johan Falk" Det brukar vara bra.

Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Michaela Sjöman

Jag hoppas bara att det meningen "hur svårt kan det va?" som du kom att tänka på annars vet jag inte... Kram

2010-04-06 @ 14:27:31
Postat av: Anonym

ja det var låttiteln jag tänkte på...:)

2010-04-06 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0