Fredag 16/4-10

HEJSAN!!!

 

Ja idag har det väl inte hänt speciellt mycket. Jag bytte tid med Neima så jag och Örjan kunde åka ihop. Det var bra!!

 

Jag slutade vid fem så då hade jag två timmar på mig tills Örjan slutade. Jag gick då till HM och köpte en kavaj som jag sett tidigare i veckan…tack Örjan…!!!

Jag handlade lite på Ica med…en balkonglåta, jord och några penseer. Nu ska det bli lite vårfint ute!!

 

Efter det fikade jag med Örjan som hade lite rast kvar.

 

 

Vi kom hem tjuga i åtta. På lunchen var vi ute i Gallerian och åt så vi har inte varit så hungriga på hela dagen, men nu börjar det kurra i magen igen. Vi får väl se vad vi hittar på och käka.

 

Nu har det varit så ska det låta. Det är rätt bra.

 

Hörs!!

 

Kramkram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0