Lör, Sön & Mån 24-26/4-10

Hej!!

 

Nu var det ett tag sen, jag har varit så trött att jag inte har orkat skriva. Dålig bortförklaring va´? Nu får jag skriva ikapp lite.

 

Helgerna går ju alltför fort!! Det är tråkigt, men nästa helg jobbar vi så då hoppas man ju att tiden går fort förstås!!

Vi har varit duktiga och varit ute och gått både lördag och söndag. Det är ju skönt när man väl kommer iväg och när man är hemma igen så känner man sig lite duktig.

I lördags gick vi runt och satte upp ”Vargmatch-scheman”. Det är kul att det kommer igång snart.

Örjan var duktig och storstädade toan där uppe. Vad jag gjorde den tiden kommer jag inte ihåg…jo just det..jag hade sån tur att mamma ringde!!!

Vi grillade, käkade och kollade på hockey och speedway på tv.

 

Vi satt ute en stund också och då vågade sig den här fram, så jag kunde fota den!!


Igår var Örjan ute och jobbde i trädgården. Vicky var sjysst och hjälpte honom.


Här tar han en minipaus och pratar lite med grannen (Nisse).


Jag passade på att städa ordentligt här inne. Först var jag inne i stan och hämtade Evve och skulle köpa ett par skor. Det fanns tyvärr inte min storlek så Örjan beställde ett par åt mig på nätet. Det var snällt!!

Bella och Isak städade lekstugan. Då hittade de den här vagnen och dockan Molly som Isak gärna lekte med. Så sött så!!!!

Här visar han med handen hur många år Molly är. 

Efter middagen gick vi en promenad till Nisses brygga. Vi tog med oss lite fika och på vägen dit körde Nisse ifatt oss med bilen så vi bjöd med honom på fika. Det var fint nere vid sjön. Alldeles lugnt.


Bella, Isak och Timmy var med.

 

Idag lämnade jag Isak på dagis och nu dröjer det en hel vecka till nästa gång han är här….tråkigt!!!

 

Jag slutade klockan tre och Örjan klockan fyra så vi kunde åka ihop. Det var ju bra. Vi var rätt sega när vi kom hem. Vi har ätit tonfiskröra och kräft- och avokadoröra i tortillabröd. Det var gott.


Nu blir det att läsa en stund….ja just det vi ska hänga tvättfan också…jag hatar att hänga tvätt.


Jag har börjat med en ny bok som heter ”Sekten” och den är skriven av Dean Kontz. Den blev spännande direkt så jag antar att det är en sån bok som jag bara kan läsa när Örjan är hemma…

 


Sov gott!!

 

Kram kram!!

 


Kommentarer
Postat av: cissi

Hej där!



Vad söt han är...ja Isak alltså!!! Kul att köra runt med vagnen Vi ses imorgon kanske?? Kram

2010-04-26 @ 22:26:36
Postat av: Syrran

Åhh vad gott de lät... Hungrig jag blev.. Hahaha.. Kram :)

2010-04-27 @ 09:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0