Lördag 10/4-10

HEJSAN!!!!

Idag fick iallafall sovmorgon. Det var skönt. Örjan gick upp runt åtta, men jag låg kvar ett tag. Isak vaknade vid halv nio. Han gick ner till Örjan så jag kröp ner en stund till och sov till halv tio. Välbehövligt!!!!

Vi åt stekt ägg på mackorna till frulle. Det var gott. Jag och Örjan gick upp till kiosken och hämtade paket från HM. Det var skorna och hatten som Örjan beställt åt mig. Finfint!!
Här kommer lite kort!!

Här har vi hatten, som ni kanske ser...

Örhängena kom tidigare och de har Örjan också köpt till mig. Kul att bli lite bortskämd!!
Klockan köpte jag igår på Ur & Penn för 150kr.


När vi varit i kiosken gick vi in på Konsum och handla lite nödvändigt.
Vi åt lite sen lunch när vi kom hem och så ska vi äta middag senare i kväll.

Efter maten gick jag , Örjan och Isak ut. Örjan och Isak drog ris till en brasa som vi ska elda en annan dag. Jag krattade lite!!


Isak lite rosig om kinderna efter att ha varit ute i friska luften!!



Och en härlig sommarbild på min härliga älskling!!!


Hörs!!

Kram kram!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0