Lördag och Söndag 17-18/4-10

Hej!!

 

Nu skriver jag för två dagar för igår hann jag inte med.

 

Jag jobbade igår mellan tolv och fyra. Jag fick sluta tidigare. Skulle ha slutat klockan sex.

När jag stod i självscanningen så kom Isak fram och hälsade med sin farfar Lloyda. Gud så glad jag blev!!! Det blev lite kramar sen var jag tyvärr tvungen att ta kunder. Skönt att det är måndag snart igen!!!! Barnvecka!!!

 

När jag kom hem så sms:ade jag lite med syrran. De var hos mamma och pappa och borsan, hans tjej och deras två barn var också där. De undrade om vi ville komma och det ville vi.

På vägen dit såg vi den här gulliga räven.

Så himla söt den var. Den stod så snällt och lät oss ta några kort ända tills Örjan tutade för att den skulle kolla in i kameran. Då stack den förstås….

 

Väl hos pappa och mamma fick vi lite käk. De hade redan ätit, men det fanns lite kvar åt oss. Sen blev det kaffe och dajm och snickerstårta, gott!!


Pappa och Jonas min bror.

Vi var väl kvar till tio ungefär. Jag fick så himla ont typ i lungorna när jag andades så jag ville hem och lägga mig. Då blev det bättre idag känner jag ingenting. Konstigt!

 

Vi gick upp vid halv tio. Kollade på nyhetsmorgon och åt frulle. Vid tolv gick vi ut och gick runt ”Stampen”. Det tog en timme. Det var rätt soligt ute, men det blåste rätt mycket.

Nu ska vi kolla lite på tv.

 

Kramisar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0