Måndag 19/4-10

Hejsan!!!

 

Då var det måndag igen då…helgerna går fort!! För fort!!

På jobbet har det väl inte hänt nå´t speciellt. Jag plockade godis som vanligt på måndagar. Det är alltid lite rörigt på måndagar efter helgen.

Jag slutade klockan tre och då  handlade jag och hämtade Isak. Lagom när vi kom tillbaka till jobbet slutade Örjan. Han fick sluta kvart i fyra istället för fyra.

När vi kom hem åt vi lite mat jag och Isak. Örjan ska äta en ”skak” sen.

Örjan gick ut med Isak och Bella. De tog bort lite skräp från båten vi ska sälja och så drog de lite ris till brasan.

Jag plockade iordning lite här inne och gjorde lite fika.

Isak kom in och kollade lite på tv medans Pontus satt vid datan. Jag gick ut till Örjan och Bella med lite fika och de andra fikade inne.

 

Nu ska vi kolla på hockey, match nummer tre. Bäst av sju.

Bella och Isak är ute och studsar studsmatta.

 
Så ser det ut.
Skönt att det är vår nu så de slipper alla vinterkläder!!

 
Här behövdes det verkligen inga vinterkläder. Det var på Kanarieöarna!! Härligt det var!
Längtar verkligen tills vi ska dit igen!!



Kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0