Onsdag 14/4-10

Hejsan!!

 

Vilket strålande väder att vara ledig på. Synd att inte Örjan är ledig också…

Jag har varit ute och röjt lite. Jag började med att röja på trappen. Timmy rev ut garderoben som stod i hallen i höstas nån gång och den har stått på trappen ända sen dess. Nu är den i alla fall borta därifrån. Det blev riktigt fint!! Man hade ju blivit van att det stod en massa skräp där, men nu när det är borta kom jag på hur fult det var innan.

Jag plockade undan snöskyfflarna också, nu blir det väl ändå ingen mer snö får vi hoppas…

Jag plockade fram lite utemöbler också så nu blev jag sugen på att köpa nya dynor och piffa till stolarna lite.

Jag gick in en stund och käkade en Gorby, men det blev jag inte mätt på direkt så jag gjorde iordning en hamburgare. Efter den blev jag mätt.

Jag tog med mig lite te och en bok ut och har nu suttit en timme ute i solen. Det var skönt.

 

Nu ska jag nog ut en stund till. Bäst att passa på medans solen är framme!!!

 

Hörs!!

 

Kramkramkram!!!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja man vänjer sig om de står en massa skit länge.. :) Kram

2010-04-15 @ 06:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0