Onsdag 28/4-10

Hejsan svejsan!!!

 

Idag tog vi sovmorgon och gick upp vid tio. Det är inte speciellt ofta det händer. Vi åt frukost i köket. Det var mysigt faktiskt, för det är inte speciellt ofta det heller händer.

 

Vid halv ett åkte vi upp till kiosken och skulle hämta mina skor som Örjan beställde åt mig i söndags. Redan igår fick jag ett sms om att de kommit. Det var snabbt jobbat för han beställde dom i söndags.

Vid kiosken var det kö till ”Hamburger-kassan”. Jag har aldrig sett att det har varit folk som köpt nå´t där överhuvudtaget, men nu var det det så det tog värsta tiden. Vi orkade inte vänta så vi gick in till Ann och drack en kopp kaffe först. När vi kom tillbaka lite senare gick det lite snabbare att få ut paketet.


Så här tjusiga är dom!!!


Därefter åkte vi in till stan. Vi köpte sommardäck till min bil av en jobbarkompis son. Äntligen kan man åka lagligt…bara man får på dom också…får se när det blir.

 


Vi åt lite middag på Max sen åkte vi ut till Hageby och kolade på den nya gallerian. Det var väl fräsht, men inte speciellt mycket folk. Evelyn mötte upp oss där och så åkte vi ut till Örjans föräldrar och där fick vi fika. Det var gott!!




På vägen hem stannade vi på Maxi och gick in på Dressman och köpte lite tröjor och skjortor till Örjans fasters man som var undanlagda där. Vi passade på att köpa glass i Fastfood hos Helén för vi skulle köpa tidningarna där. Vi glömde tidningarna så de köpte vi i Rejmyre. Vi skjutsade hem Evve först, sen stannade vi vid kiosken. Där hade de bara en av tidningarna. Vi gick in till Ann med kläderna som vi köpt och så stannade vi vid Konsum och köpte den andra tidningen.


Nu är vi äntligen hemma. Jag tror vi ska kolla på en film.

 

Kramkram!!


Kommentarer
Postat av: cissi

Hejjrööö!!!



Vilka snygga skor!!! Blir bra ihop med den lilla svarta. ;) Ses imorgon Krraamm.

2010-04-28 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0