Onsdag 7/4-10

HEJ!!!

 

Idag när Örjans klocka ringde blev det så där konstigt som det kan bli ibland. Jag visste inte vilken dag det var eller om jag skulle jobba. Vad obehagligt det är innan man får reda på tankarna.

Det var rätt skönt när jag kom på att det var onsdag och att jag var ledig idag. Jag somnade om fort och vaknade straxt före åtta. Det var en lite mer behaglig tid än kvart i sex…

Isak vaknade straxt efter mig. Efter frullen åkte jag och Isak till pappa och mamma. Isak ska sova där till på fredag, för jag ska iväg med jobbet.

 

På vägen hem stannade jag på Kvantum i Katrineholm och handla lite till maten. När jag kom hem piffade jag till en potatissallad med lite paprika, äpple, lök och majonäs. Sen gjorde jag en vanlig sallad och stekte en fläskfilé i ugnen och gjorde pomme och kryddsmör till. Det var gott!!

 

Efter maten gick vi upp till Ann och drack varsin kaffe sen gick vi ner till sjön och genom skogen hem. Det var skönt med en liten promenad.

 

 Örjan kände på isen men den kändes inte så säker att gå på. Annars hade vi tänkt gå över isen till badplatsen, men det struntade vi i.

Vädret var mulet men ganska varmt ändå.

Nu ska jag lämna över datan till nästa bloggare!!

Hörs!!

Kramelikram!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0