Påskdagen 4/4-10

HEJSAN!!!

 

Ännu en jobbardag till ända…två dagar kvar till lite ledigt.

Det har varit väldigt lugnt på jobbet idag. Det är tråkigt när det inte händer så mycket. Vi åkte två bilar idag för Örjan började nio och jag sju. Eftersom det var så lugnt så fick jag sluta fem istället för sex så då åkte vi ihop hem.

 
Idag har vi suttit ute i solen på alla raster. Jätteskönt!! Härligt att värmen är här nu.

Igår fick två fina påskpresenter av min älskling. Det var ett hårspänne och ett halsband. Det var en fin överraskning som gjorde mig glad!!

 

När jag kom hem idag solade jag. Det är för himla skönt!!

 

På eftermiddagsrasten ringde jag till morfar på hans mobil (jag visste att han var hos pappa och mamma) Jag ville gratta honom på födelsedagen. Han utropade glatt  ”Visste du att jag var här?!”. Det var ju en lite rolig kommentar eftersom det var hans mobil jag ringde på…hihihi

Han blev i alla fall glad att jag ringde.

 

Nu ska vi snart äta hemmagjord pizza, gott!!

Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha.. Morfar är så rolig.. :)

2010-04-05 @ 12:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0