Söndag 11/4-10

Hej!!!

 

Idag har det varit en speciell dag. Det är nämligen Örjans födelsedag!!

Vi åt frulle ihop allesammans och Örjan öppnade lite paket.




Det var så fint väder ute så vi gick ut och satt i solen och njöt!! Ungarna satte ihop studsmattan som de lekte med större delen av dagen. Skönt att den varma tiden närmar sig. Det blir inte lika mycket kläder att ta på och det finns lite mer att göra ute än när det är snö.

 

Sune (Örjans pappa) kom och firade på eftermiddagen. Inger hade följt med sin bror till Spanien där han har lägenhet, så hon var tyvärr inte med. Vi åt mat och sen fikade vi på chokladkaka som Evve gjort och glass till det. Örjan fick syn på Nisse så han bjöd in honom på fika också.

Det var en trevlig eftermiddag.


Vid halv sju skjutsade Örjan bort ungarna och jag gav Isak kvällsmat, duschade honom, läste nattsaga och nattade honom.


Vi har kollat lite på tv och Örjan har bloggat och kvällsmat har vi ätit. Jag åt bara en macka sen blev det Cheezeballz…nyttigt…


Jag i min nya hatt...vad tycks? Törs jag visa mig bland folk?? Ja det gör jag nog, konstigare har väl folk sett ut....


Nu ska vi snart gå upp i sovrummet och kolla på tv.

 

Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Catarina

KOlla på tv i sovrummet yhea right :)

2010-04-11 @ 21:56:01
Postat av: LillSyrran!

Haha.. Håller med Catarina :D Vill träffa er snart! Är ni lediga på onsdag? KRAM

2010-04-11 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0